miercuri, 20 octombrie 2010

Ceva nu e bine

Am inceput din nou sa scriu. As minți dacă aș spune ca nu știu de ce anume. Știu, doar ca e foarte neclar. De vreo 2 luni nu mai funcționez normal, nu știu de ce, dar ceva nu e bine. Nu mai reușesc sa îmi fac ordine în gânduri, nu mai gândesc clar , parcă nu mai sunt eu. Zi de zi sunt din ce  în ce mai trist. Ceva lipsește. Nu mai am acea detașare, acea răceală, acea indiferență de acum un an sau 2.Nu mai sunt de gheață.  Acel ceva nu mă lasă sa dorm, nu mă lasă să fiu indiferent la totul în jurul meu. Gândesc prea mult, ar spune unii, și fac prea puține. Poate și de asta.

Recitesc ce am scris până acum și îmi dau seama cât de pesimist am ajuns- am folosit nu de cel putin 10 ori.
Oricum, din ce îmi dau eu seama nu cred că o să imi revin prea curând, pentru ca pare ireversibil ceea ce mi se întâmplă.Sper doar sa nu cad în cealaltă extremă.
 Orice ar fi, să auzim de bine.