luni, 8 martie 2010

Viata nu e deloc roz!

Nu stiu altii cum sunt, dar eu, daca mi-ar cere cineva sa ma caracterizez in cateva cuvinte, i-as spune: " Sunt o suma de defecte fizice, dar am o capacitate critica superioara si o inteligenta peste medie."
DA, si eu, ca si multi altii, astept ca imprevizibilul sa ma loveasca, ca ceva  inimaginabil sa ni se intample. Ei, bine, poate nu chiar inimaginabil, dar ceva al dracului de important, care sa schimbe legile care ne guverneaza viata. Unii viseaza la bani, altii sa fie iubiti, |"no matter what", altii ca persoana iubita sa simta acelasi lucru. Eu vreau sa traiesc ceva cu adevarat epic. Da, sunt si eu ca multi altii un sclav al viselor si intr-un fel ma simt foarte prost, eu fiind intotdeauna o persoana mai rebela din fire, in sensul ca daca ma simt obligat sa fac un lucru, sa fii sigur ca nu o sa il fac!