vineri, 15 ianuarie 2010

Luxul de a fi oameni(continuare)

Nu vreau sa mai judec oamenii, sa ii mai categorisesc ,sau cel putin o sa incerc. Am gresit si m-am inselat in privinta unor persoane. Asa ca astept sa treaca o perioada considerabila de timp pana sa imi formez o parere despre o persoana din anturajul meu, iar trecutul ma obliga. Am facut greseala sa consider prieteni  persoane care la inceput imi pareau de treaba, iar timpul mi-a demonstrat contrariul, precum si greseala de a face pe inabordabilul cu persoane al caror singur motiv era acela de a-mi fi prieteni. Zambetul lor ma umple de energie si o simpla vorba buna imi creeaza buna dispozitie pentru o zi intreaga,intr-o lume gri ei sunt singurii care imi coloreaza viata de aceea nu pot decat sa imi doresc sa ii am cat mai mult prin preajma si pentru acest lucru le multumesc.