joi, 7 ianuarie 2010

Urare de Sfantul Ion.

Stau in camin, singur, si in loc sa fac monografia la contabilitate(pe care am serioase dubii ca o voi termina) am inceput sa scriu o urare unui coleg de camera. Cum inspiratia e plecata in concediu in alta tara, am inceput sa caut pe internet mesaje de la multi ani. Am gasit cateva, dar erau prea simple pentru un prieten precum Ionut, alaturi de care m-am initiat in tainele paharului. Asa ca am incercat sa creez ceva mai complex, am lipit rime din mesaje, iar unde nu erau am mai adaugat eu(mai ales la versurile cu bautura). Ce-a iesit:
"Iti doresc ca-n viata toate necazurile sa le invingi                                             
Am auzit ca vrei sa te angajezi la pompieri ca bei de stingi;                                            
Sper sa n-ai soarta lui Ceausescu                 
Desi te cheama ca pe Iliescu                       
Asa ca nu ai de ce sa te sperii                      
Asta nu inseamna ca tu ai chemat minerii      
Acum ca ai de toate                                
Mananci cu 2 linguri si iei in greutate  
Sa traiesti 100 de ani ca in Rai
Sa te bucuri de soare Elodia-n Dubai         
LA Multi Ani Ionut, toata viata ti-a placut sa bei si sa te invarti in hora                            
Daca traiai in vremea prohibitiei nu supravietuiai mai mult de-o ora 
Acum nu am cum sa ajung la casa ta
Asa ca stau in camin si beau in cinstea ta!!!!"



                                                          
Sper sa-i placa.
                                     La multi ani tuturor celor care poarta numele de Ion, Ionut, Ioana.....